Poštovani roditelji, ovdje možete pronaći termine individualnih razgovora svih učitelja.
Raspored zvonjenja školskog zvona
Raspored dopunske i dodatne nastave:
Brošura - vodič kroz srednje škole
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projektom o draguljima hrvatske arhitekture, dvorcima, bavili smo se skoro cijele školske godine. Najprije su šestaši i sedmaši početkom studenog posjetili utvrdu Medvedgrad i dvorac Zrinski u Ozlju, potom su Suhodolci u veljači svratili do Malog Kalnika i upoznali se s legendom o Crnoj kraljici, a krajem travnja su sedmaši i osmaši obišli Stari grad u Güssingu i dvorac Batthyany u mađarskom Kormendu. Bilo je tu i samostalnog istraživanja šestaša koji su na satovima Povijesti morali istražiti po jedan dvorac i izraditi ga kao sliku ili model te predstaviti ostalima. Kliofest ili Dan povijesti bio je povod da svoja istraživanja predstavimo u jednom danu, u srijedu 24. svibnja. Početak je označila izložba „Život u dvorcu“ u predvorju škole – knjige, suveniri i razglednice dvoraca, porculan, a bilo je i nekoliko predmeta iz dvoraca poput brave s kaštela Bela ili čaša iz jalžabetskog dvorca koje nam je posudila spremačica Ruža. Nakon radionica po razredima, svi su učenici sudjelovali u predstavljanju knjige „Zidine u šumi“ prof. Petra Babića o napuštenim srednjovjekovnim utvrdama po Ivanščici. Potom smo u društvu husara odali počast banu Petru Zrinskom, vojskovođi, političaru i graditelju dvoraca. Husare smo počastili husarskim poljupcima koje su pripremili učenici 8. A razreda. Nastavak projekta bio je u atriju jalžabetskog dvorca Somogy-Bedeković i dvorskom parku. Izmjenjivale su se scensko-plesni prikaz „Heleninih rasudbi“ s prezentacijama dvorskog bontona, izrade okvira slika, makete dvorca i likovnih uradaka, radionicom o dvorskim pričama, igrama cornhol i povijesno-matematičkim čovječe, ne ljuti se. Najveću atrakciju povijesnog dana pružile su naše učiteljice koje su se obukle u barokne haljine (posuđene iz HNK Varaždin), a njima se pridružio i prof. Milivoj Dretar u odori grofa i ulozi voditelja projekta. Učenici su uživali u radionicama, ipak je ovo bila prilika da zavire u unutrašnjost jalžabetskog dvorca koji godinama stoji napušten i prazan. Uz pomoć Doma za starije osobe pod čijom je upravom dvorac, počeli su planovi o budućim aktivnostima u tom prekrasnom baroknom zdanju. Zašto bi povijesni dan bio samo jednom godišnje?
Milivoj Dretar