preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Petar Zrinski" Jalžabet

Login

Poštovani roditelji, ovdje možete pronaći termine individualnih razgovora svih učitelja.

Raspored zvonjenja školskog zvona

Vozni red školskog autobusa

Raspored dopunske i dodatne nastave:

Svi učenici koji trebaju pomoć u učenju iz pojedinih nastavnih predmeta, savjet ili imaju neko pitanje mogu doći na navedene satove u PRILOŽENOM RASPOREDU.

      UPISI U SREDNJE ŠKOLE 

       

Brošura - vodič kroz srednje škole

        

Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2023./2024.
  
 
   

     

     

  

       

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Voliš li boraviti u školi?




Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Treninzi medijske pismenosti u Jalžabetu
Autor: Draženka Kućar, 27. 3. 2017.

Osnovna škola „Petar Zrinski“ Jalžabet odabrana je kao jedina škola Varaždinske županije za partnera projekta „Djeca medija za aktivno građanstvo“. U suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja projekt je ušao u školski kurikulum još u rujnu 2016. godine. Cilj projekta je osvješćivanje mladih, roditelja te učitelja o svijetu mobilne i internetske komunikacije, prepoznavanje dobrih i loših strana medijske aktivnosti te razvijanje kulture komuniciranja. Sudjelovali su učenici od 5. do 8. razreda i to po četvero njih iz svakog odjeljenja koji će spoznaje stečene na medijskoj radionici prezentirati svojim kolegama u razredu. Potom je kroz tri školska sata educirano nastavničko osoblje škole, a za kraj su uključeni i članovi Vijeća roditelja. 

Predavanja je vodio dr.sc. Igor Kanižaj, komunikacijski stručnjak s Fakulteta političkih znanosti iz Zagreba...


Podsjetio je na neke zakonske okvire o čuvanju privatnih podataka, pristupa internetu, izloženosti djece nepoželjnim medijskim sadržajima, ali i upoznao prisutne s pozitivnim prednostima poput videoigara namijenjenih učenju prirode, povijesti, geografije, matematike. Korištenje je medija u školi pohvalno, učenike treba poticati na čitanje i reagiranje, no isto tako im ozbiljno reći što je dobro, a što nije. Nasilje u medijima mogu potaknuti i djecu na slično ponašanje jer do 8. godine ne razlikuju maštu od zbilje. Crtani filmovi su većinom dobri, no trebalo bi ih pregledati prije prikazivanja djeci i svakako ih ne ostavljati sat-dva same pred televizijom, smatra dr. Knežević. Projekt će se nastaviti implementacijom sadržaja kroz satove razredne zajednice i društvenih predmeta. Fotografije!

  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju